اتوماسیون فروش

اتوماسیون فروش

 درک روشن از مشتریان

با دسترسی به اطلاعات دسته‌بندی شده و جامع مشتری در کلیه زمینه‌ها، درک کاملی از مشتری بدست می‌آورید.

ایجاد بهینه و موثرتر فهرست‌های مشتریان

می‌توانید بصورت خودکار فهرست‌های ثابت یا پویا بر اساس شرکت‌ها، افراد و یا فرصت ها و سرنخهای فروش را تهیه نمایید.

سیستم اتوماسیون فروش

 مدیریت بسیار ساده فرآیند فروش

این حالت مدیریت و کنترل  مشتریان، قرارهای ملاقات، وظایف روزانه و آدرس‌ها، فکس ها و تلفن‌ها از داخل یک سیستم واحد مدیریت شده و نیازی به باز نمودن چندین برنامه در هنگام کار نیست.

درک درست از نیازمندی‌های مشتریان

با جمع‌آوری کلیه اطلاعات مربوط به یک مشتری اعم از سلایق، ارتباطات صورت گرفته و سوابق مربوط، درک بهتری از نیازهای او و برآورده ساختن  این نیازها بدست آورید.

ارتقاء کیفیت فروش

وقت بیشتری را روی فرصت‌ها‌ی فروش واقعی و موفق بگذارید. با نظم، امور پیگیری فروش را انجام داده و با بهره‌گیری از گردش کار به فرایند فروش منظم و خودکار دست یابید.

افزایش فروش‌های موفق

مدیریت مشتریان منتخب و فرصت‌های فروش در کنار مدیریت فرآیند و نظارت بر فعالیت رقبا در کنار هم باعث افزایش فروش موفق و کاهش زمان فرآیند فروش می‌شود.

اطلاع رسانی

با استفاده از امکانات ساده و ابزارهای مرتبط با بازاریابی و فروش در سیستم، مشتریان خود را همواره در جریان خدمات و کالاهای جدید خود بگذارید.  )ایجاد کمپین های تبلیغاتی و ارسال پیام کوتاه )

تحلیل عملکرد فروش

با استفاده از گزارشهای جامع، متنوع و منعطف می‌توانید میزان فروش خود را پیش‌بینی نموده، فعالیت‌های صورت گرفته و بازدهی مجموعه خود را بررسی نمایید. از میزان موفقیت در خدمت‌رسانی و فروش آگاه شده و تغییرات، مشکلات و فرصت‌ها را شناسایی نمایید.

ایجاد ارتباط موفق با مشتریان

استفاده از یک محیط کاری آشنا: تمامی عملیات مرتبط با فروش را از داخل یک سیستم واحد انجام دهید. امکان یکپارچه‌سازی اطلاعات .

هدفمندی ارتباطات: با استفاده از الگوهای مکاتبات، پیام‌های موثر و صحیح را برای مشتریان خود ارسال نمایید.

در خارج از دفتر و محیط کاری نیز کار نمایید: با خیال راحت کارهای جاری خود را از طریق محیط وب و یا با استفاده از دستگاه‌های موبایل یا تبلت  اطلاعات مشتریان را به روز‌رسانی، بررسی و تحلیل نمایید و نهایتا اقدام به ثبت فاکتور و پیش فاکتور نمایید.

لینک فاکتور را از طریق پیام کوتاه یا ایمیل به مشتری ارسال نمایید . مشتری از طریق درگاه پرداخت نواندیشان مبلغ فاکتور را پرداخت می نمایید . (بدون نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی و وبسایت )

 

دسترسی به نمای کاملی از اطلاعات فروش

دسترسی به نمای کاملی از مشتری: نمایش و مدیریت اطلاعات و سوابق یک مشتری مثل اطلاعات تماس، اطلاعات خاص، شرح ملاقات‌ها و نظرات ، اسناد ردوبدل شده، ارتباطات، پیشنهادهای قیمت و خریدهای صورت گرفته به آسانی در دسترس شما خواهد بود.

دسترسی سریع به اطلاعات: با استفاده از امکان جستجوی پیشرفته موجود در سیستم، به سرعت به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

به مشتریان خود بهترین پیشنهاد را بدهید: با دسترسی کامل به کلیه‌ی تماس‌های صورت گرفته، پیشنهادات قیمت، سفارشات و قراردادها، به آسانی بهترین پیشنهادها را در مناسبترین زمان به مشتریان خود بدهید.

تبدیل اطلاعات به ابزار تصمیم‌گیری

گزارش‌های سیستم را بنا به سلیقه خود ایجاد و یا تغییر دهید: روش دسته‌بندی گزارشها را تغییر دهید تا سیر وقایع را ببینید، مقدار فروش را پیش‌بینی و اندازه‌گیری نمایید، روند فروش را زیر نظر داشته و راندمان تیم فروش را اندازه‌‌گیری نمایید، پس از ایجاد این گزارشها را به راحتی می‌توان بین همکاران به اشتراک بگذرید.

به داده‌های خام معنی دهید: برای تیم‌های مدیریتی ارشد مجموعه داشبوردهای کاری ایجاد نمایید تا آنان بتوانند بنا بر پارامتر‌های حساس و کلیدی نمودارهای مربوطه را همواره در جلوی دید خود داشته باشند.

وضعیت و مراحل کارها را زیر نظر داشته باشید: برای درک دقیقتر از وضعیت سرنخ‌ها ویا فرصتهای فروش در هر مرحله از فرآیند فروش می‌توانید گزارشهای پیچیده‌ی  دسته بندی و آماری تهیه نمایید.

 

اتوماسیون فروش